اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

لذت بردن از تابستان


لذت بردن از تابستان 

به زودی یا از همین الان برنامه های رفتن به استخر شروع خواهد شد و باید حوله خودتان را آماده کنید تا به استخر بروید . اگر شما می خواهید علاوه بر لذت بردن از هوای تابستان و تفریحاتی که در تابستان وجود دارد از نظر تناسب اندام هم از تابستان لذت ببرید باید یک برنامه غذایی خوب هم برای تابستان خود داشته باشید . داشتن بعضی از قوانین برنامه های غذایی و فعالیت های ورزشی در تابستان می تواند به شما کمک بیشتری برای تناسب اندام و بخصوص کاهش وزن داشته باشد که این موضوع بدلیل شرایط آب هوایی تابستان موجب میشود تا کالری بیشتری نسبت به بقیه ماه های سال بسوزانید .

در ادامه این مطلب می خواهیم به 5 مورد در زمینه نکات غذایی در فصل تابستان به شما اشاره کنیم  .


نکات مهم برنامه غذایی در فصل تابستان :

وعده های غذایی _ داشتن وعده های غذایی منظم و حذف نکردن وعده های غذایی باعث تنظیم سوخت و ساز بدن و قرار گرفتن در سطح سوخت و ساز بالا در متابولیسم می شود .

منابع پروتئین _ سعی کنید منابع تامین پروتئین بدنتان را از گوشت هایی مانند بوقلمون و ماهی انتخاب کنید چون این 2 منبع باعث کاهش کلسترول خون میشود 

اطلاعات صحیح _ بدانید بدنتان چه مقدار کالری نیاز دارد و از کالری مواد غذایی هم مطلع باشید 

نمک _ در غذاهای خودتان از نمک کمتری استفاده کنید 

جایگزین شکر _ از قرص ها و قندهای رژیمی بجای شکر استفاده کنید 

سرعت غذا خوردن _ سرعت غذا خوردن خود را کاهش دهید تا زودتر احساس سیری کنید

داشتن برنامه غذایی _ از غذایی که در روز باید استفاده کنید لیست تهیه کنید و سعی کنید خارج از آن لیست محصول غذایی رو خریداری نکرده و استفاده نکنید .


در پایان رفتن به استخر رو بیشتر بهتون توصیه می کنیم چون ورزش فوق العاده خوب برای لاغری و تناسب اندامه و در افزایش روحیه هم خیلی بهتون کمک میکنه. داشتن برنامه غذایی برای کاهش وزن در تابستان تاثیر بیشتری داره پس اگر بفکر کاهش وزن هستید این فرصت خوب را از دست ندهید .


اگر دوست داشتید به کانال تلگرام ما هم سری بزنید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.