اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

نکات کلیدی برای انتخاب کلاس تناسب اندام


برای انتخاب یک کلاس تناسب اندام خوب باید به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید :

1- مربی گروه یا باشگاه باید مدارک علمی یا تجربی خود را که اعتبار قانونی دارند به شما ارائه داده یا در دید عموم بگذارند تا همه مطلع بشوند .
2- مربی باشگاه یا گروه باید علم حرکت شناسی را کامل بداند تا بتواند بهترین حرکت را به شما پیشنهاد داده یا اینکه حرکات جایگزین برای هر حرکت را بلد باشد زیرا در زمانی که فردی نمی تواند حرکت را انجام دهد یعنی یا مصدومیت دارد یا عوامل مختلف زندگی روی آن تاثیر گذاشته است مانند حاملگی یا شیردهی یا غیره بتواند حرکتی که شما می توانید انجام دهید و جایگزین حرکت اصلی است را به شما یاد بدهد.
3- در گروه های ورزشی یا تمرینات گروهی باید اول از همه اعمال گرم کردن انجام بپذیرد و در پایان سرد کردن انجام بپزیرد تا باعث مصدومیت یا آسیب نشود .
4- افراد داخل گروه باید پر انرژی و با ادب و شاداب باشند تا مانع ای برای ورزش کردن شما نبوده و بلعکس باعث روحیه بخشیدن و تشویق شما به ورزش کردن باشند .
ما در مقالاتی که در ادامه در سایت اسلیمینگ آبی برای شما معرفی می کنیم سعی داریم راه انتخاب یک باشگاه یا گروه ورزشی خوب برای انجام ورزش های گروهی را به شما آموزش بدهیم ، پس صمیمانه از شما خواهش داریم که در کنار ما باشید ...


نکته :

1- مطالب سایت اسلیمینگ آبی کپی نیست بلکه ترجمه مقالات علمی سایت های ورزشی معتبر جهان است .

2- درصورت نیاز به مکمل های غذایی مخصوص تناسب اندام به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.