اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

درب قوطی اسلیمینگ آبی اصل


علامت درب قوطی های اسلیمینگ آبی اصل

علامت دری قوطی های اسلیمینگ آبی اصل  همانند تصویر بالا سمت چپ دست خوش فرمی است که در مدل تقلبی به این شکل نیست و علامت شرکت سازنده و نوشتهای آدرس سایتی که مشخص نیست چه کسی راه اندازی کرده حک شده است . این اختلاف بسیار مشهود است و هر شخصی که ببنید متوجه میشود .


نکته :

از خریدن اسلیمینگ های آبی که علامت روی قوطی آنها همانند عکس سمت راست است خودداری کنید . مدل هایی از اسلیمینگ آبی تقلبی تولید شده است که علامت تصویر دست بزرگتر از مدل اصلی است که در نوشته های بعدی خدممتون نشون میدیم . یک مدل تقلبی هم از اسلیمینگ آبی تقلبی تولید شده است که علامت دست روی قوطی ها همانند مدل آبی اصل است پس تنها به علامت دست بالای قوطی بسنده نکنید و معیارهای دیگر هم در نوشته های بعدی بهتون اطلاع میدیم هم در نظر داشته باشید .


خرید اسلیمینگ آبی اصل

قیمت 90 هزار تومان

تماس 09197753499

پاسخگویی 9 صبح تا  21 شب

5 راه کاهش استرس

کاهش استرس با 5 نکته اساسی



غیر ممکن است که بتوانید استرس را در زندگی خود بصورت کامل برطرف کنید ، این موضوع بدلیل فشارهای زیاد سبک زندگی انسان ها بخصوص ایرانی ها است ، اما ما می خواهیم با معرفی 5 روش به شما از میزان استرس شما کاسته و یکی از روش های بهتر زندگی کردن و اصلاح سبک زندگی را به شما یاد بدهیم .

ارتباط داشتن استرس بالا در بهم خودن تناسب اندام و تاثیر آن در کاهش وزن این است که شما هرچه استرس بیشتری داشته باشید بیشتر می خورید و برنامه غذایی شما بهم می ریزد به همین دلیل اگر بتوانید به استرس خود غلبه کرده و آن را سرکوب کنید حتما کاهش وزن بیشتری پیدا کرده و تناسب اندام پیدا می کنید .


قدم اول ( تا 10 بشمارید)

وقتی حس می کنید عصبی هستید و اتفاقی را مشاهده می کنید که برایتان عجیب و آزاد دهنده است چشمان خود را ببندید ، نفس عمیق بکشید و تا 10 بشمارید . این کار موجب میشود بعد از باز کردن چشمان خود درک آن موضوع برای شما آسانتر بوده و استرس کمتری در پذیرش آن به شما وارد شود .

 

قدم دوم ( ورزش)

منظور از ورزش در این بخش رفتن به باشگاه نیست . این ورزش می تواند یک پیاده روی ساده در محیطی آرام و حتی طناب زدن درجا در منزل باشد .

 

قدم سوم ( تهیه لیست)

برای کارهای روزمره یا فردای خود لیست تهیه کنید ، اینکه بدانید باید چه کارهایی را انجام بدهید و کاری از زیر دستتون در نمیره و فراموش نمی کنید باعث میشه که استرس کم بشه .


قدم چهارم (گوش دادن موسیقی)

گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش با صدای خواننده های مورد علاقتون باعث میشه استرس تون کم بشه ، سبک موسیقی های مهمه و باید در انتخاب آنها دقت کنید چون بعضی از موسیقی ها همانند موسیقی راک باعث افزایش استرس میشه تا بخواد اونو کن کنه .

 

قدم پنجم (انجام کارهایی که دوست دارید)

همیشه سعی کنید کارهایی که دوست دارید رو انجام بدهید حتی اگر رسیدن به آنها سخت ، زمانبر و گران باشد . اینکارها می تونه مانند رفتن به کلاس موسیقی ، دوستی با افرادی که دوستشون دارید ، رفت و آمدهای خانوادگی ، رفتن به مکان هایی که از آنها خاطره دارید ، تماس گرفت با عشقتون ، آشپزی برای خانواده و ...

اگر مطلب مفید بود و دوست داشید از عزیزانتون درخواست کنید به کانال تلگرام ما هم سری بزنند و اگر زحمتی نیست عضو بشوند .



کپسول اسلیمینگ آبی


شکل کپسول های اسلیمینگ آبی 

برخلاف تصور بسیاری از افراد رنگ کپسول های اسلیمینگ آبی اصل سبز است. همانند تصویر بالا کپسول های اسلیمینگ آبی است 2 رنگ میباشد و یک طرف سبز پر رنگ و یک طرف سبز کم رنگ است . روی تمام کپسول های هم آرم شرکت سازنده یعنی Horun  و هم کلمه naturalmax slimming  با رنگ مشکلی نوشته شده است .

یکی از تفاوت های مدل اصلی اسلیمینگ آبی با تقلبی در رنگ نوشته های رو کپسول های است که در مدل اصل به رنگ مشکی و در مدل تقلبی به رنگ سفید است .


 نکته : 

مدل های تقلبی از اسلیمینگ آبی چندین مدل هستند و در بیشتر آنها نوشته های روی کسپول های به رنگ مشکی است و فقط یک مدل تقلبی است که به رنگ سفید نوشته شده . پس نتیجه گیری تمام کپسول هایی که رنگش نوشته های روی آنها مشکی است اصل نیستند ولی تمام اسلیمینگ های آبی که رنگ کپسول هایشان سفید است تقلبی هستند . 

 

باتشکر اگر از مطلب بالا خوشتون آمد برای حمایت از ما دوستانتان را به حضور در کانال فروشگاه اسلیمینگ آبی دعوت کنید ...  

قیمت 90 هزار تومان

تماس 09197753499

پاسخگویی 9 صبح تا  21 شب

زمان کاهش وزن


کاهش وزن همین الان !


کمبود وقت یکی از عمده دلایل ورزشکاران و افراد عادی برای شروع دوره کاهش وزن است. شروع یک برنامه تمرین و برنامه ریز زندگی برای  کاهش وزن باید با تغییر دادن عادت های زندگی و روش های مرسوم در برنامه روزانه انجام بپزید .

با داشتن فعالیت ورزشی در کنار برنامه غذایی و تغییر در عادات بد زندگی روزمره و با داشتن یک برنامه زندگی خوب شما می توانید از تمام زمان های خالی و به اصطلاح پرت زندگی روزمره خود استفاده کرده و با داشتن فعالیت های ورزشی در آن زمان هم به زندگی خود رسیده و هم فعالیت ورزشی که یکی از اصلی ترین عامل های پیشرفت در  کاهش وزن باشد را در برنامه روزمره زندگی خود جای بدهید . در ادامه به بیان تعدادی از پیشنهادات مفید برای برنامه ریزی در زمینه  کاهش وزن بدون مزاحمت برای زندگی را به شما معرفی می کنیم :


ایجاد سازگاری با زندگی

داشتن فعالیت های ورزشی (باشگاه) در هفته حداقل باید 3 روز باشد و این موضوع بیانگر این است که 1 روز کم است و 2 روز هم کفایت نمی کند . با داشتن برنامه می توانید 3 روز در هفته با معیار یک روز در میان ورزش کرده و در مابقی ایام هفته به زندگی روزمره خود بپردازید .


رزور زمان

داشتن یک ساعت مشخص در روز می تواند بهترین کمک به شما برای تنظیم برنامه ریزی زندگیتان باشد . رزرو زمان در روز هم در روند  کاهش وزن در بدن شما و تنظیم متابولیسم کمک می کند و هم باعث میشود که یادتان نرود که باید چه ساعتی باشگاه بروید و یا اصلا امروز باشگاه رفتید یا نه !


اصلاح شیوه زندگی

اصلا شیوه زندگی هم بسیار مهم است ، ورزش و داشتن فعالیت ورزشی باید جزء اصلی زندگی شما بشود . مثلا اگر تمایل به دیدن فیلم در روز دارید بهتر است بجای نشستن جلوی تلویزیون در منزل به همراه یکی از عزیزان و یا اعضای خانواده به سینما بروید یا حداقل به مکانی بروید که برای دیدن آن فیلم فعالیت ورزشی هم داشته باشید. این یعنی مبارزه با کم تحرکی


مجهز شدن

مسلما برای انجام فعالیت های ورزشی چه در باشگاه و چه بیرون از باشگاه شما نیاز به داشتن لوازم اولیه دارید ، برای خود برنامه ریزی کنید و سعی کنید محل مناسبی برای نگهداری این وسایل در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید داشته باشید ، همچنین سعی کنید در لوازم ورزشی خود تنوع داشته باشید مثلا 2 مدل کفش ورزشی داشته باشید و یا از پوشاک با رنگ های مختلف استفاده کنید .


سعی کنید برای انجام درست و آسانتر حرکات از تجهیزات ورزشی استفاده کرده و در خرید لوازم ورزشی و باشگاه خساست به خرج ندهید .

حالا اگر مطالب بالا رضایت بخش بود و کمکی به شما در زمینه تنظیم برنامه زندگی خود کرد از ما با دعوت دوستان خود به کانال تلگرام ما حمایت کنید لطفا ...

 

سبز یا آبی ؟


حتما اگر یکی از طرفداران استفاده از کپسول های لاغری اسلیمینگ هستید با این موضوع مواجه شدید که اسلیمینگ در 3 رنگ آبی و سبز و قرمز تولید شده است و گاهی اوقات برای انتخاب آنها دچار مشکل شده و سردرگم مانده اید . در مطلبی کوتاه قصد داریم تفاوت اسلیمینگ سبز و آبی را به اطلاعاتون برسونیم تا بتوانید برای خرید اسلیمینگ مناسب خود بهتر انتخاب کنید .

اسلیمینگ آبی مدل اولیه محصولات نچرال مکس بود و اسلیمینگ سبز بعد از مدل آبی تولید شد. اسلیمینگ سبز با هدف تاثیر گذاری ملایم تر نسبت به مدل آبی تولید شد و هدف آن قابل  استفاده شدن برای  افراد مسن یا افرادی که اضافه وزن کمی دارند بود . اسلیمینگ سبز تاثیر گذاری ملایم تری نسبت به آبی دارد ولی مکانیزم  عملکرد آن بسیار شبیه مدل آبی است و مصرف آن به افرادی که یا سن بالایی دارند یا اینکه اضافه وزن کمتری بین 1 تا 5 کیلو دارند توصیه میشود .

خانم ها بعد از دوره بار داری  شیردهی می توانند از اسلیمینگ سبز و در بقیه موارد می توانند از اسلیمینگ آبی برای بهتر نتیجه گرفتن و کاهش وزن بیشتر استفاده کنند . 

از دیگر تفاوت های اسلیمینگ سبز و آبی در شکل ظاهری کپسول ها که در مطالب بعد با انتشار عکس براتون توضیح می دهیم و شکل ظاهری جعبه آنهاست که در تصویر بالا میبینید .


نکته : 

1- در حال حاضر ( خرداد 94 ) مدل اسلیمینگ سبز در ایران بسیار نایاب شده و متاسفانه مدل تقلبی بازار رو اشباع کرده ولی در آینده نزدیک مدل سبز اصل بیشتر در بازار وارد میشود .

2- این سایت برای معرفی اسلیمینگ آبی است و مدل سبز در این سایت بفروش نمی رسد .


قیمت 90 هزار تومان

تماس 09197753499

پاسخگویی 9 صبح تا  21 شب