اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

سبز یا آبی ؟


حتما اگر یکی از طرفداران استفاده از کپسول های لاغری اسلیمینگ هستید با این موضوع مواجه شدید که اسلیمینگ در 3 رنگ آبی و سبز و قرمز تولید شده است و گاهی اوقات برای انتخاب آنها دچار مشکل شده و سردرگم مانده اید . در مطلبی کوتاه قصد داریم تفاوت اسلیمینگ سبز و آبی را به اطلاعاتون برسونیم تا بتوانید برای خرید اسلیمینگ مناسب خود بهتر انتخاب کنید .

اسلیمینگ آبی مدل اولیه محصولات نچرال مکس بود و اسلیمینگ سبز بعد از مدل آبی تولید شد. اسلیمینگ سبز با هدف تاثیر گذاری ملایم تر نسبت به مدل آبی تولید شد و هدف آن قابل  استفاده شدن برای  افراد مسن یا افرادی که اضافه وزن کمی دارند بود . اسلیمینگ سبز تاثیر گذاری ملایم تری نسبت به آبی دارد ولی مکانیزم  عملکرد آن بسیار شبیه مدل آبی است و مصرف آن به افرادی که یا سن بالایی دارند یا اینکه اضافه وزن کمتری بین 1 تا 5 کیلو دارند توصیه میشود .

خانم ها بعد از دوره بار داری  شیردهی می توانند از اسلیمینگ سبز و در بقیه موارد می توانند از اسلیمینگ آبی برای بهتر نتیجه گرفتن و کاهش وزن بیشتر استفاده کنند . 

از دیگر تفاوت های اسلیمینگ سبز و آبی در شکل ظاهری کپسول ها که در مطالب بعد با انتشار عکس براتون توضیح می دهیم و شکل ظاهری جعبه آنهاست که در تصویر بالا میبینید .


نکته : 

1- در حال حاضر ( خرداد 94 ) مدل اسلیمینگ سبز در ایران بسیار نایاب شده و متاسفانه مدل تقلبی بازار رو اشباع کرده ولی در آینده نزدیک مدل سبز اصل بیشتر در بازار وارد میشود .

2- این سایت برای معرفی اسلیمینگ آبی است و مدل سبز در این سایت بفروش نمی رسد .


قیمت 90 هزار تومان

تماس 09197753499

پاسخگویی 9 صبح تا  21 شب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.