اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

10 روش قدرتمند در برای کاهش وزن


اعتراف می کنیم که کاهش وزن سخت است و سختی آن بدلیل درگیر شدن افراد به کارهای روزمره و برای بانوان رسیدگی به امور خانه و خانواده است . همه ما می خواهیم که با برنامه ریز درست و دقیق کار و زندگی را از هم جدا کنیم اما به دلیل های مختلف این کار امکانپذیر نیست . ما می خواهیم به شما عزیزان 10 روش برای مبارزه با افزایش زن یا بهتر بتوان گفت 10 روش قدرتمند برای کاهش وزن را به شما یادآوری کنیم . 

1- برای کاهش وزن سریعتر کارهایی را در روز انجام دهید که ضربان قلب شما را بین 50 تا 70 درصد افزایش دهد تا چربی سوزی در بدن شما بیشتر صورت بگیرد .

2- برای برنامه غذایی خود از یک سیستم غذایی منظم و حساب کتاب شده استفاده کنید تا اگر در یک وعده پرخوری کردید در وعده بعدی با کاهش میزان غذایی که می خورید جبران مافات کنید .

3- یک تقویم مخصوصکاهش وزن داشته باشید و فقط در هفته یکبار خودتون رو وزن کنید ، بهترین زمان برای اینکار بنظر ما شنبه یا یکشنبه صبح هر ماه است . 

4- خرید یک طناب ورزشی کوچک که همیشه بتوانید آن را جابجا کنید. طناب بزنید چون این ورزش یکی از بهترین راهها برای سوزاندن بیشترین کالری در مدت زمان کم است . هربار طناب زدن خود را 15 دقیقه ادامه بدهید تا از معجزات طناب زدن بهرمند شوید .

5- برای ورزش کردن و داشتن فعالیت های ورزشی یک پایه برای خودتون پیدا کنید تا از ورزش کردن خسته نشوید .

6- بررسی دقیق فعالیت های ورزشی خودتون در 1 ماه که باعث میشه همیشه بتوانید با برنامه ریز دقیق میزان فعالیت ها خودتون رو افزایش بدهید .

7- برنامه ورزشی خود را در ساعات اولیه روز و صبح ها انجام بدهید چون بیشتر انرژی دارید و می توانید روحیه خود را برای الباقی فعالیت های روزمره خود بالا ببرید .

8- سعی خود یه فعالیت تفریحی ورزشی برای خود در روز مشخص کنید مثل رقص ، یوگا و هنرهای دستی 

9- به خودتون پاداش بدهید ، یعنی برای خودتون در ماه یک جلسه ماساژ یا یک وعده شام بیرون از خانه در رستوران یا یک محیط طبیعی درنظر بگیرید تا همیشه علاقمند باشید .

10- برای درست کردن وعده های غذایی مانند صبحانه و ناهار وقت بیشتری در نظر بگیرد و این فعالیت ها را به چشم یک فعالیت ورزشی ببینید زیرا هم وقتتون به خوبی می گذرد و هم خسته نمی شوید . این روش در بین ورزش کاران حرفه ای هم بسیار مرسوم است و حرفه ای ترین بدنسازان جهان مانند رونی کلمن هم حتی از این روش استفاده می کردند .


منبع بخش فیتنس سایت هیدروکسی کات (ترجمه فروشگاه ایران اسلیمینگ)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.