اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

5 راه کاهش استرس

کاهش استرس با 5 نکته اساسی



غیر ممکن است که بتوانید استرس را در زندگی خود بصورت کامل برطرف کنید ، این موضوع بدلیل فشارهای زیاد سبک زندگی انسان ها بخصوص ایرانی ها است ، اما ما می خواهیم با معرفی 5 روش به شما از میزان استرس شما کاسته و یکی از روش های بهتر زندگی کردن و اصلاح سبک زندگی را به شما یاد بدهیم .

ارتباط داشتن استرس بالا در بهم خودن تناسب اندام و تاثیر آن در کاهش وزن این است که شما هرچه استرس بیشتری داشته باشید بیشتر می خورید و برنامه غذایی شما بهم می ریزد به همین دلیل اگر بتوانید به استرس خود غلبه کرده و آن را سرکوب کنید حتما کاهش وزن بیشتری پیدا کرده و تناسب اندام پیدا می کنید .


قدم اول ( تا 10 بشمارید)

وقتی حس می کنید عصبی هستید و اتفاقی را مشاهده می کنید که برایتان عجیب و آزاد دهنده است چشمان خود را ببندید ، نفس عمیق بکشید و تا 10 بشمارید . این کار موجب میشود بعد از باز کردن چشمان خود درک آن موضوع برای شما آسانتر بوده و استرس کمتری در پذیرش آن به شما وارد شود .

 

قدم دوم ( ورزش)

منظور از ورزش در این بخش رفتن به باشگاه نیست . این ورزش می تواند یک پیاده روی ساده در محیطی آرام و حتی طناب زدن درجا در منزل باشد .

 

قدم سوم ( تهیه لیست)

برای کارهای روزمره یا فردای خود لیست تهیه کنید ، اینکه بدانید باید چه کارهایی را انجام بدهید و کاری از زیر دستتون در نمیره و فراموش نمی کنید باعث میشه که استرس کم بشه .


قدم چهارم (گوش دادن موسیقی)

گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش با صدای خواننده های مورد علاقتون باعث میشه استرس تون کم بشه ، سبک موسیقی های مهمه و باید در انتخاب آنها دقت کنید چون بعضی از موسیقی ها همانند موسیقی راک باعث افزایش استرس میشه تا بخواد اونو کن کنه .

 

قدم پنجم (انجام کارهایی که دوست دارید)

همیشه سعی کنید کارهایی که دوست دارید رو انجام بدهید حتی اگر رسیدن به آنها سخت ، زمانبر و گران باشد . اینکارها می تونه مانند رفتن به کلاس موسیقی ، دوستی با افرادی که دوستشون دارید ، رفت و آمدهای خانوادگی ، رفتن به مکان هایی که از آنها خاطره دارید ، تماس گرفت با عشقتون ، آشپزی برای خانواده و ...

اگر مطلب مفید بود و دوست داشید از عزیزانتون درخواست کنید به کانال تلگرام ما هم سری بزنند و اگر زحمتی نیست عضو بشوند .



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.