اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

4 تمرین برای کمر باریک


اگر شما در آرزوی کم باریک هستید باید بدانید که اولین شرط آن انجام فعالیت های ورزشی است که به کمک آن فعالیت های قلبی و عروقی بدن را افزایش دهید و برنامه های تمرینی انجام دهید که علاوه بر سوزاندن چربی های شکم و پهلو به رشد و قدرت بخشیدن به عضلات شکم هم کمک بشود تا در پایان برنامه تمرین یا دوره ای که فعالیت های ورزشی را انجام میدهد شکمی زیبا و کمری باریک داشته باشید . 

خوشبختانه این کار بلعکس باورهای غلط مردم سخت نیست و می توان با انجام فعالیت های منظم به راحتی به آن دست پیدا کرد ، تنها داشتن اراده و صبر بهمراه داشتن تمرین های منظم راهکار رهایی از مشکل شکم های بزرگ و آرزوهای باریک است . البته در این میان می توان برای سرعت بخشیدن به این روند از مکمل های غذایی مناسب برای کاهش وزن مانند اسلیمینگ آبی هم استفاده کرد . 


نکته : حداقل میزان انجام این حرکات 3 بار در هفته و بصورت یک روز در میان است و تعداد انجام حرکات بر اساس توان شما بین 8 تا 20 بار می تواند در ست های 4 تایی انجام بپذیرد .


حرکت Ab Rows


هدف حرکت : 

تقویت عضلات زیر شکمی (عضله راسته شکم) و عضلات باسن (ماهیچه ایلیوپسواس )


اجرای حرکت : 

روی زمین نشسته و پاهای خود را دراز کنید و از زمین به اندازه یک وجب فاصله بیاندازید ، سپس دست ها را پشت گردن گرفته و در بدن خود برای حفظ تعادل از دست های پشت گردن کمک بگیرید . 

به آهستگی زانوها را خم کرده و داخل شکم بیاورید و دوباره پاها را در حالت اول قرار بدهید . سعی کنید زمانی که پاها را جمع کرده هوا را از دهان بیرون داده و زمانی که پاها دراز میشوند نفس را به داخل از طریق بینی هدایت کنید .


حرکت Knee-Up Crunches 


هدف حرکت : 

تقویت عضلات زیر شکم (عضله راسته شکم)


اجرای حرکت :

به پشت رو زمین یا یک سطح صاف دراز بکشید . زانوهای خود را به حالت 90 درجه همانطور که بالاتنه روی زمین است ، به طرف شکم جمع کنید و دوباره به حالت اول برگردانید . در زمان جمع کردن پاها نفس حبس و در زمان باز کردن پاها نفس جمع گردد . 


حرکت Bicycle Crunches


هدف حرکت :

 تقویت عضلات جلو معده و عضلات پهلو 


اجرای حرکت : 

به پشت روی زمین دراز بکشید .پاها را بصورت صاف و کشیده به اندازه 10 سانت از روی زمین بلند کنید ( پاها به هم چسبیده باشد) . دستها را پشت سر برده و به کمک آنها از روی زمین تقریباً 10 سانتی متر بالا بیاورید . بصورت متناوب زانوی راست را به آرنج چپ و زانوی چپ را به آرنج راست نزدیک کنید . این حرکت را پشت سرهم انجام داده و به دم و باز دم توجه کنید .


حرکت Leg Raises 


هدف حرکت :

تقویت تمام عضلات شکم و چربی سوزی ناحیه شکم و همچنین تقویت عضلات باسن 


اجرای حرکت : 

به پشت روی سطح صاف دراز بکشید . پاها را به هم چسبانده و همانطور که صاف هستند مستقیم بالا بیاورید . در این حرکت باید حالت بدن شما از 2 طرف بصورت 90 درجه باشد . وقتی پاها پایین هستند نفس بیرون و وقتی پاها 90 درجه هستند نفس داخل کشیده شود .


اگر خوشتون آمد کانال تلگرام ما را فراموش نکنید : 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.