اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

کاهش وزن با تغییر شیوه زندگی


داشتن برنامه غذایی به همراه تغییر شیوه زندگی از اصول کاهش وزن است. اما اصول دیگری مانند طی کردن مسافت های طولانی و سرگرم شدن به بازی هایی که تحرک بدن شما را بالا برده و خستتان نمی کند می تواند از اصول تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن باشد. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا با انجام این تغییرات کوچک به بهترین شکل شیوه زندگی خود را تغییر دهید .


بالا بردن فعالیت و از دست دادن وزن

بسیاری از فعالیت های روزمره هستند که می توانند به راحتی جایگزین ورزش شوند. بالا رفتن از پله بجای آسانسور ، پارک کردن ماشین و پیاده رفتن بیشتر و داشتن یه محرک یا تشویق کننده مانند حیوان خانگی می تواند به شما کمک کند که فعالیتتان بیشتر شود .


تعهد داشتن

شما نباید روشی از زندگی که سود زیادی برای شما دارد را حذف کنید و می توانید برای آن اصلاحیه داشته باشید . مثلا رفتن به روستوران را از برنامه زندگی خود حذف نکنید چون لذت بردن در کنار دوستان یا خانواده می تواند به روحیه بخشیدن شما و دیگر اعضای خانواده کمک بسیاری بکند . به رستواران بروید اما اگر دیگران هر غذایی که دوست دارند سفارش بدهند شما نباید اینکار را بکنید ، شما اضافه وزن دارید ولی نمی توانید بگویید من چیزی نمی خورم ، پس سفارش بدهید اما از منوی رژیمی یا غذاهای کم چرب استفاده کنید تا در برنامه غذایی کاهش وزنتان تداخلی ایجاد نشود .


آشتی با سطل زباله 

انجام فعالیت های نظافتی خانه یک روش آسان برای سوزاندن کالری است. شستن لباس ، جارو کردن و گرفتن گرد و غبار منزل باعث میشود که فعالیت بدنی شما بالا برود. سعی کنید فاصله زمانی نطافت منزلتان را کم کنید ، اینطوری با 1 تیر 2 نشان  میزنید . هم نطافت منزلتان را کرده اید و هم کاهش وزن و سوزاندن کالری .


اگر دوست داشتید ما را حمایت کنید لطفا به کانال تلگرام ما بپیوندید... 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.