اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

اسلیمینگ آبی

جهت خرید با شماره 09197753499 تماس بگیرید

تمرین با باند کشی در خانه (بخش اول)


این روزها همه بفکر داشتن تناسب اندام  هستند چون پایه اصلی حفظ سلامتی است در حدی که تمرین کردن در خانه هم بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. یکی از دلایل اصلی محبوب شدن تمرین در منزل ایجاد یک محیط خصوصی و امن برای تمرین است . تعدادی از وسایل هستند که یا اینکه بسیار ساده هستند اما می توانند به شما کمک بسیاری زیادی در تمرین خانگی بکنند . تمرینات با باند کشی یکی از محبوبترین و موثرترین تمرین وسایل تمرین در منزل است که فشاری روی مفاصل ایجاد نمی کند و تمرینات با آن سخت نیست . امروزه تمرین با باند کسی در منزل یک سبک تمرینی محسوب میشود و آموزش های خاص خود را دارد . 

در ادامه و در بخش های مختلف به معرفی تمرین با باند کشی در منزل می پردازیم : 


بخش اول : تقویت 2 پا 


هدف : 

تقویت عضلات همسترینگ و چهار سر ران ها 


اجرای حرکت : 

مانند شکل بالا وسط کش را در نظر بگیرید ، یک پای خود را وسط کش گذاشته و نگه دارید . زانو را تا زاویه 90 درجه خم کرده و چند ثانیه مکس داشته باشید . می توانید برای انجام راحتر این حرکت و کمک برای بالا آمدن دو طرف کش را در دستان خود گرفته و بصورت اینکه می خواهید حرکت جلو بازو بزنید آنها را به بالا بیاورید .


نکته : باند کشی که در بالا اشاره شد یک وسیله ورزشی است و نه باند کشی معمولی که برای پانسمان از آن استفاده میشود . این وسیله ورزشی را می توانید از فروشگاههای لوازم ورزشی مانند فروشگاه ایران ویتا خریداری کنید .



اگر دوست داشتید ما را حمایت کنید لطفا به کانال تلگرام ما بپیوندید... 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.